Subject: Mahasõidu võimalikkusest (Allika)
From: "Merilin Kastein" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Feb 2024 12:30:39 +0200

Tere

Maa-ameti poole on pöördunud Jõgeva maakonnas Jõgeva vallas Kivimäe külas 
asuva Kivi kinnisasja (kü 57802:003:1420) omanik sooviga tagada oma 
kinnisasjale ligipääs riigile kuuluva Allika kinnisasja (kü 57802:003:0294) 
kaudu. Allika kinnisasjal ei asu olemasolevat ligipääsuteed. Allika 
kinnisasi piirneb vahetult riigimaanteega 14224 Kivimäe-Ehavere tee (kü 
57802:003:1830), kuid maanteelt ei ole olemasolevat mahasõitu Allika 
kinnisasjale.

Palume Transpordiameti seisukohta, kas ja millistel tingimustel on võimalik 
rajada 14224 Kivimäe-Ehavere teele uus mahasõit Allika kinnisasjale? 
Manusena on lisatud skeem küsitud juurdepääsu asukohaga.

Lugupidamisega

Merilin Kastein

peaspetsialist | kasutusõiguste ja maade arvestuse büroo

Maa-amet

5387 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]